Ús de les tic al centre educatiu

Autores
Pitarque Cambra, Mari Angel
Año de publicación
2005
Idioma
español castellano
Tipo de recurso
documento de conferencia
Estado
versión publicada
Descripción
Totes i tots coneixem la importáncia i necessitat de potenciar l'ús de la metodologia científica i de recerca entre l'alumnat en totes les árees. Despertar la inquietud, interrogar-se pel que ens envolta, explorar i investigar per tal de trobar respostes són peces fonamentals de l'aprenentatge tal com es concep avui dia.
Eje: Educación secundaria y profesional. Experiencias educativas
Red de Universidades con Carreras en Informática (RedUNCI)
Materia
Ciencias Informáticas
Educación
centre educatiu
alumno
Nivel de accesibilidad
acceso abierto
Condiciones de uso
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ar/
Repositorio
SEDICI (UNLP)
Institución
Universidad Nacional de La Plata
OAI Identificador
oai:sedici.unlp.edu.ar:10915/25757

id SEDICI_a68208919dda7b86d52cbc31a930a079
oai_identifier_str oai:sedici.unlp.edu.ar:10915/25757
network_acronym_str SEDICI
repository_id_str 1329
network_name_str SEDICI (UNLP)
spelling Ús de les tic al centre educatiuPitarque Cambra, Mari AngelCiencias InformáticasEducacióncentre educatiualumnoTotes i tots coneixem la importáncia i necessitat de potenciar l'ús de la metodologia científica i de recerca entre l'alumnat en totes les árees. Despertar la inquietud, interrogar-se pel que ens envolta, explorar i investigar per tal de trobar respostes són peces fonamentals de l'aprenentatge tal com es concep avui dia.Eje: Educación secundaria y profesional. Experiencias educativasRed de Universidades con Carreras en Informática (RedUNCI)2005-02info:eu-repo/semantics/conferenceObjectinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionObjeto de conferenciahttp://purl.org/coar/resource_type/c_5794info:ar-repo/semantics/documentoDeConferenciaapplication/pdfhttp://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/25757spainfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ar/Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Argentina (CC BY-NC-SA 2.5)reponame:SEDICI (UNLP)instname:Universidad Nacional de La Platainstacron:UNLP2025-09-29T10:56:19Zoai:sedici.unlp.edu.ar:10915/25757Institucionalhttp://sedici.unlp.edu.ar/Universidad públicaNo correspondehttp://sedici.unlp.edu.ar/oai/snrdalira@sedici.unlp.edu.arArgentinaNo correspondeNo correspondeNo correspondeopendoar:13292025-09-29 10:56:19.503SEDICI (UNLP) - Universidad Nacional de La Platafalse
dc.title.none.fl_str_mv Ús de les tic al centre educatiu
title Ús de les tic al centre educatiu
spellingShingle Ús de les tic al centre educatiu
Pitarque Cambra, Mari Angel
Ciencias Informáticas
Educación
centre educatiu
alumno
title_short Ús de les tic al centre educatiu
title_full Ús de les tic al centre educatiu
title_fullStr Ús de les tic al centre educatiu
title_full_unstemmed Ús de les tic al centre educatiu
title_sort Ús de les tic al centre educatiu
dc.creator.none.fl_str_mv Pitarque Cambra, Mari Angel
author Pitarque Cambra, Mari Angel
author_facet Pitarque Cambra, Mari Angel
author_role author
dc.subject.none.fl_str_mv Ciencias Informáticas
Educación
centre educatiu
alumno
topic Ciencias Informáticas
Educación
centre educatiu
alumno
dc.description.none.fl_txt_mv Totes i tots coneixem la importáncia i necessitat de potenciar l'ús de la metodologia científica i de recerca entre l'alumnat en totes les árees. Despertar la inquietud, interrogar-se pel que ens envolta, explorar i investigar per tal de trobar respostes són peces fonamentals de l'aprenentatge tal com es concep avui dia.
Eje: Educación secundaria y profesional. Experiencias educativas
Red de Universidades con Carreras en Informática (RedUNCI)
description Totes i tots coneixem la importáncia i necessitat de potenciar l'ús de la metodologia científica i de recerca entre l'alumnat en totes les árees. Despertar la inquietud, interrogar-se pel que ens envolta, explorar i investigar per tal de trobar respostes són peces fonamentals de l'aprenentatge tal com es concep avui dia.
publishDate 2005
dc.date.none.fl_str_mv 2005-02
dc.type.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/conferenceObject
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Objeto de conferencia
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794
info:ar-repo/semantics/documentoDeConferencia
format conferenceObject
status_str publishedVersion
dc.identifier.none.fl_str_mv http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/25757
url http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/25757
dc.language.none.fl_str_mv spa
language spa
dc.rights.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ar/
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Argentina (CC BY-NC-SA 2.5)
eu_rights_str_mv openAccess
rights_invalid_str_mv http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ar/
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Argentina (CC BY-NC-SA 2.5)
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.source.none.fl_str_mv reponame:SEDICI (UNLP)
instname:Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
reponame_str SEDICI (UNLP)
collection SEDICI (UNLP)
instname_str Universidad Nacional de La Plata
instacron_str UNLP
institution UNLP
repository.name.fl_str_mv SEDICI (UNLP) - Universidad Nacional de La Plata
repository.mail.fl_str_mv alira@sedici.unlp.edu.ar
_version_ 1844615823237316608
score 13.070432